Kære SwimFit
Så nærmer vi os enden på sæsonen, og vi er derfor nået til årets sidste event! Traditionen tro skal vi på Bellevue Strand, hvor vi kommer til at lave en masse fede aktiviteter og holde et brag af en afslutning. Eventet er fælles for alle swimfit hold og vi håber at se så mange af jer som muligt. Vi glæder os enormt meget til at presse en masse hygge og sjov ind inden sommerferien. Der skal hygges til vand og til lands, så tag både badetøj og almindeligt træningstøj med! Hvis man har noget klubtøj, eller bare en anden blå trøje, må man meget gerne tage den med.
Vi håber på godt vejr, men er det ikke tilfældet melder vi evt. ændringer ud hurtigst muligt!
Vi glæder os til at se jer allesammen!
Hilsen
SwimFit trænerteamet